Makeover

מייקאובר לאתר קיים

רענון מותג על בסיס מידע קיים.
בעזרת חידוש הצבעים והעיצוב כך שיתאים בצורה מושלמת למובייל, טאבלט ומחשב.
 שירות זה מתאים לאלו שרוצים לשדרג את החוויה באתר הקיים ולהוסיף לו אישיות כובשת.

חידוש האתר | שדרוג | מייקאובר

הגישה של עסקים לגבי אתרים השתנתה מקצה לקצה. בעבר היה מקובל לבנות אתר רק לשם הנוכחות שלו ברשת ולהראות ש”גם לנו יש כזה”. היום אנחנו בעידן בו לכולם יש כזה, אז למה שייכנסנו דווקא לאתר שלך? זה שיש לך אתר זה ממש לא מספיק, האתר שלך צריך להיות מספיק מושך, נוח, מובן ועדכני למען הלקוחות.

צריך להבין דבר חשוב מאוד, האתר שלך הוא העסק שלך, ממש כמו חנות פיזית שעומדת בקניון. רק לאתר שלך אין מגבלות של זמן ומקום.
מדובר בחנות שפתוחה 24/7 שגם בצד השני של העולם יכולים לרכוש בה. 

הגיע הזמן שתשקיע בנכס שלך, ממש כמו אלו שכבר עבדו איתנו כאן למטה בתיק עבודות.

חידוש האתר | שדרוג | מייקאובר

הגישה של עסקים לגבי אתרים השתנתה מקצה לקצה. בעבר היה מקובל לבנות אתר רק לשם הנוכחות שלו ברשת ולהראות ש”גם לנו יש כזה”. היום אנחנו בעידן בו לכולם יש כזה, אז למה שייכנסנו דווקא לאתר שלך? זה שיש לך אתר זה ממש לא מספיק, האתר שלך צריך להיות מספיק מושך, נוח, מובן ועדכני למען הלקוחות.

צריך להבין דבר חשוב מאוד, האתר שלך הוא העסק שלך, ממש כמו חנות פיזית שעומדת בקניון. רק לאתר שלך אין מגבלות של זמן ומקום.
מדובר בחנות שפתוחה 24/7 שגם בצד השני של העולם יכולים לרכוש בה. 

הגיע הזמן שתשקיע בנכס שלך, ממש כמו אלו שכבר עבדו איתי כאן למטה בתיק עבודות

Work with me

איך תדע שהגיע הזמן?

1

רספונסיביות של האתר

חשוב לשים לב שהאתר שלך נגיש לכולם בכל המכשירים ובכל אחד מהם יש את אותה חווית משתמש שאתה רוצה. מה זה אומר חווית משתמש? זה אומר שפשוט כייף לגלוש בו, הוא נוח, והוא מובן לכולם. לדוגמא שאם אני רוצים ליצור איתך קשר ניתן בקלות לדעת איפה ללחוץ, או איך לבצע הזמנה בלי להתקשר אליך.

2

האתר שלך נראה חובבני ולא מקצועי

האתר שלך לא עדכני וזה אומר שהוא לא מתאים לקהל היעד שלך. כלומר, אנשים לא יכנסו אליו כי הוא משעמם, לא מובן ובקיצור לא מספיק מושך. האם קהל היעד שלך מבין את המסר של העסק? ממליצים לך לעשות מבחן קטן ולשאול אדם רנדומלי ברחוב איך החוויה שלו באתר שלך וככה תדע אם הגיע הזמן למתיחת פנים.

3

שיעור יציאה גבוה

אם יש לך אחוז נטישה גבוה, זה מצביע על תקלה בחווית המשתמש והוא לא מבין מה הוא צריך לעשות לאחר שנכנס לאתר שלך. בדרך כלל זה קורה כי האתר לא ממוקד בצורה נכונה עבור קהל היעד שלו. לדוגמא: אם אתה עסק שעוסק באירוח הגולשים מצפים למצוא באתר שלך תמונות של החדרים ומתקנים שיש לעסק להציע ולא תמונות של יקב למשל.

אם הגעת עד כאן, כנראה עשית חשבון נפש בנוכחות הדיגיטלית שלך והבנת שמשהו פשוט לא עובד. אנחנו כאן, כדי לעזור להפוך את האתר שלך למקצועי, רספונסיבי ומתאים לסביבה הדיגיטלית העסקית העכשווית.

Clients

עכשיו הגיע גם תורך להצטרף

מה אנחנו מציעים?

תחזוק אתרים

שדרוג אתרים

בניית חנויות איקומרס

בניית אתרים ודפי נחיתה

אולי יעניין אותך גם...

עיצוב ובנייה בהתאמה אישית

אתר מעוצב בהתאמה אישית, על פי פלטת צבעים ואפיון אתר מסודר וייחודי שיעזור לך לספר את הסיפור המרתק של העסק שלך ולהתחבר ללקוחות הרלוונטים עבורך.