loader image
IMG_6039-min-scaled-e1674671721217
המאמר נכתב על ידי:
יוליה וגדעון – נוודים דיגיטליים // פברואר,2023

אירוח זוגי רומנטי בקראוון בפארק תמנע

כבר תקופה ארוכה שאנחנו חולמים על הרגע בו נוכל לנפוש בקראוון ולחוות סוג אירוח שונה. כשחשבנו על קראוון תמיד דמיינו את עצמינו באוסטרליה, עושים רואדטריפ עם קראוון, איפשהו זה הרגיש לנו מאוד רחוק מאיתנו, ושיש עוד זמן עד שנחווה את החוויה הזו. לא יודעים איך, אבל החלום שלנו התגשם יותר מהר ממה שציפינו. חצי שעה מאילת […]

Subscribe

מזמינים אותך להירשם לניוזלייטר של מטיילים לאט ולקבל מידע חדש ועדכני על ישראל!
אירוח זוגי רומנטי בקראוון בפארק תמנע

להוסיף
 לרשימה

שיתוף

Pin it

כבר תקופה ארוכה שאנחנו חולמים על הרגע בו נוכל לנפוש בקראוון ולחוות סוג אירוח שונה.
כשחשבנו על קראוון תמיד דמיינו את עצמינו באוסטרליה, עושים רואדטריפ עם קראוון, איפשהו זה הרגיש לנו מאוד רחוק מאיתנו, ושיש עוד זמן עד שנחווה את החוויה הזו.

לא יודעים איך, אבל החלום שלנו התגשם יותר מהר ממה שציפינו. חצי שעה מאילת גילינו על המקום שנקרא “פארק תמנע”. בפעם הראשונה כשהגענו לשם עשינו סיור בפארק עצמו וזכינו להגיע לכל מיני נקודות יפות בתוך הפארק, וממש רגע לפני שיצאנו מהפארק גילינו את הקראוונים.

קראוון “קרקל” בפארק תמנע

קצת על הפארק עצמו

זהו פארק גיאולוגי כלומר ממש כמו גן בוטני בו מטיילים בין צמחים בצורות וצבעים שונים, כאן תטיילו בין סלעים ותופעות גיאולוגיות צבעוניות בצורות שונות. הפארק מאוד גדול ולמעשה ניתן לסייר בו ברכב, בשבילי אופניים וברגל (לא מומלץ בקיץ, עדיף ברכב עם מזגן). את תהליך היווצרות הפארק תוכלו לקרוא כאן, אך באופן עקרוני מדובר בחשיפה של סלעי מגמה מבטן האדמה מה שהוציא אל הקרקע נחושת ומינרלים רבים שהמצרים הקדמונים הגיעו במיוחד כדי לכרות.

לא נכנס להיסטוריה של המקום לעומק, בשביל זה אתם צריכים לבקר ולחוות בעצמכם (:

את החוויה שלנו בפארק חילקנו לשניים, בפעם הראשונה הגענו לסיור יומי וטיילנו בין האטרקציות המרכזיות ופעם השנייה הגענו ללינה בקארוון מפנק ממש ליד נווה תמנע שנמצא במרכז הפארק.

רגע לפני שנצלול לקראוון – מה יש בפארק?

בפארק יש מופעי טבע מרשימים, קבלו את רשימת המומלצים שלנו

  1. הבורג
  2. פטרייה וחצי
  3. הפטרייה
  4. עמודי שלמה
  5. נווה תמנע

אירוח רומנטי בקראוון 

בסמוך לנווה תמנע תוכלו למצוא קארוונים, אוהלים, חדרים ומתחם חנייה לקארוונים, מסעדה (ששם אוכלים ארוחת בוקר),  חנות מזכרות, סירות פדלים דמויי ברבורים לשייט באגם. ואיך אפשר לשכוח את המזכרת הנחמדה שניתן לקחת הביתה שהיא מילוי חול צבעוני בבקבוקונים עם פקק חימר.

השארנו אתכם מספיק במתח, אז בואו נתחיל לדבר על -הקראוון- !

מה כולל האירוח בקארוון?

נתחיל מזה שזו הייתה החוויה הראשונה שלנו בלינה בקראוון, והאמת שהיה מרווח יותר ממה שחשבנו ונעים יותר ממה שדמיינו (תודה לצוות של פארק תמנע על השירות האדיב שעשה לנו חוויה מושלמת). בקארוון ישנה מיטה זוגית ממש נוחה, ישנו מעולה! עם טלוויזית פלזמה במיקום מושלם עם חיבור לנטפליקס (מכורים) וכבלים של Yes. עוד פנימה נמצא המטבח עם מקומות אחסון רבים, מיקרו, כיריים, מכונת אספרסו, קומקום ומקרר בינוני ( ממש מחוץ לקראוון יש עוד מקרר אקסטרה למקרה הצורך). ממול למטבח נמצא הסלון עם שולחן ו 4 מקומות ישיבה (המשרד שלנו לאותו ביקור) שיכול גם להפוך למיטה נוספת במקרה הצורך.

עוד פנימה תוכלו למצוא מימין 3 מיטות אחת מעל השנייה (מתאים לילדים), ליד ארון בגדים וממול שירוקלחת.

אף פעם לא חווינו שירותים בקראוון, איך שהגענו לקראוון הצוות של המקום דאג להסביר לנו על התפעול הקל , והוא גם דואג לפינוי. מי שפחות מתחבר לקונספט של השירותים בקראוון, במרחק הליכה קצרה תוכלו להשתמש בשירותים ומקלחת ציבוריים, כך שתמיד אפשר לגשת לשם:)

צמוד לקארוון מחכה לכם מקרר גדול, פח גדול, מדשאה מלאכותית ושולחן עץ עם נוף שרק פארק תמנע יודע לספק, מ-ד-ה-י-ם-!!

ארוחת הבוקר

ארוחת הבוקר תחכה לכם במסעדה בין 8 וחצי ל 11 בבוקר בתוך קופסת קרטון לבנה, הקונספט הוא מארז פיקניק שאותו ניתן לקחת לכל מקום – לאכול בתוך הקראוון או ליד נווה של הפארק.

מה יש לאכול?:) כל סועד מקבל – לחמנייה עגולה מקמח לבן וקמח מלא, נתח סלמון מעושן, טחינה, גבינה, ביצה מקושקשת, ריבת תות, חלבה וסלט קצוץ.

לילה בפארק תמנע : כל הקסם 

סיור עששיות –מחודש יוני עד אוגוסט 2021 בימי שלישי וחמישי החל מהשעה 19:00 תוכלו ליהנות ולהירשם לסיור ממש כייפי בתוך הפארק. הסיור מלווה במדריך שיספר לכם על היסטוריית הפארק בליווי עששיות (פנסים) כאשר האתרים השונים בפארק מוארים. מחזה יפייפה שהוצאנו משם תמונות מדהימות.⁣

💰 מחיר : 69 לאדם⁣

סיור כוכבים מלווה בטלסקופ – הסיור עצמו מתבצע בסמוך לעמודי שלמה, שם תלכו מהרכב כ 700 מטר ויחכה לכם בקצה השביל- מחצלת גדולה שעליה תשכבו ותביטו לשמיים.⁣ עזבו שזה סופר מרגיע להיות מוקפים ככה בטבע, אבל גם מאוד מעשיר ומלמד. ⁣ בזמן שתביטו אל השמיים מלאי הכוכבים מדריכי המקום ייתנו לכם הסבר שלם על מה שאתם רואים.⁣

💰 מחיר : 79 לאדם⁣

עדיין לא השתכנעם להגיע לאזור? שלחו לנו הודעה ונשמח לתת לכם מידע נוסף על היעד

Travel Slow

עוד מידע חשוב לתהליך

  • ביטוח – בגלל המצב כרגע אין צורך להראות אישור על ביטוח בריאות חו”ל.

  • ילדים – אם יש ילדים צריך לצרף בשבילם עותק של כל מסמך שהכנתם עבורכם מהרשימה למעלה + צילום של הדרכון של הילד עם כניסות ויציאות של ההורה + תעודת לידה של הילד באנגלית וצילום של התעודה שמגישים (במשטרה רצו את התעודת לידה עם אפוסטיל אבל כמובן שהסברתי להם שלאור המצב משרד החוץ לא מתפקד כל כך ואין אפשרות כרגע להשיג אפוסטיל..). אם ההורה השני לא נמצא איתכם בחו”ל יכול להיות שיבקשו אישור ממנו שהוא מסכים להורה שביוון להישאר עם הילד איתו ביוון (במקרה שלנו בן הזוג שלי פה איתנו, הוא פשוט חתם גם כן על הבקשה של הבן שלנו והיה צריך לצרף גם צילום של הדרכון שלו לצורך הבקשה).
    במשטרה ממלאים את הבקשה עצמה וממלאים הצהרה שאתם נמצאים ביוון בכתובת הזו והזו ושאתם אחראים לכלכלה של הילדים (אם יש ילדים).

  • צריך לשלם 30 יורו על כל בקשה, משלמים את זה באתר הממשלתי או דרך חשבון הבנק היווני אם יש לכם או בסניף בנק יווני אם יש לך שם חשבון או בחנות צילום כלשהי (ספציפית בגליפדה יש חנות צילום מחוץ לתחנה שבה שאפשר לשלם, משלמים עוד 3 יורו עמלה).
    את ההארכה מנפיקים במקום, זו ויזה כמו הויזה של ארה”ב- מדבקה כזו בתוך הדרכון עם תאריכים ספציפיים.

  • צילמו אותנו במקום לצורך התמונה להארכה עצמה ולקחו טביעות אצבע שלי כי הויזה היא ביומטרית.

או להוסיף לפינטרסט

שיתוף

IMG_6039-min-scaled-e1674671721217

כותבי המאמר

יוליה וגדעון להב - נוודים דיגיטליים


ג'וליה וגדעון זוג נשוי עם תשוקה לחיי חופש של טיולים ועבודה מרחוק. אנחנו מטיילים במשרה מלאה מאז 2020 וחיים את אורח חיים של נוודים דיגיטליים. המטרה העיקרית שלנו היא לעורר בך את התשוקה לאורח חיים ללא גבולות, בהם ניתן לעבוד מכל מקום בעולם.

Travel Slow

Subscribe

מזמינים אותך להירשם לניוזלייטר של מטיילים לאט ולקבל מידע חדש ועדכני על ישראל!

לאן לקחת אותך?

לטייל ולנווד לפי יעד : מזמינים אותך לחקור את היעד הבא שלך, את הכי טובים אספנו כאן 

כל טיול מוצלח מתחיל בתכנון נכון!

חפשו יעד או אטרקציה שבאלכם

אהבתם את הפוסט? שתפו לחברים

אירוח זוגי רומנטי בקראוון בפארק תמנע

אירוח זוגי רומנטי בקראוון בפארק תמנע

העתק קישור

Facebook
WhatsApp

Facebook

LinkedIn

Whatsapp

Email
LinkedIn
Telegram

Email

LinkedIN

LinkedIn

Telegram

מצאת שגיאה במאמר?

המטרה שלנו להביא לך את התוכן הכי איכותי ככל הניתן! אם יש משהו בתוכן שלא תקין או שגיאה כלשהי נשמח לקבל את הפידבק שלך כדי לשפר את הבלוג (:

גם באלך לטייל בעולם
ותוך כדיי לפתח
קריירה משגשגת?

גם באלך לטייל בעולם
ותוך כדי לפתח
קריירה משגשגת?

את הספר הזה כתבנו אחרי שנתיים וחצי בהן
ניוודנו בעולם תוך כדי פיתוח קריירה מצליחה.
בעזרת ניסיון וידע שרכשנו במהלך הדרך,
אנחנו יכולים לעזור לך להשיג זאת גם.