loader image

הדירה המושלמת לנווד הדיגיטלי

שלום לכם נוודים יקרים, אנחנו רוצים לשתף אתכם בתובנות שלנו מנוודות והפעם לגבי מגורים. מכיוון שאנחנו חווינו על בשרנו מקומות אירוח לא טובים שגרמו לנו לכאבי גב, חוסר בפרטיות והרגשה לא נעימה, אנחנו רוצים לחסוך ממכם הרגשה כזאת. וזו הסיבה שהחלטנו לכתוב את המאמר הזה שיעזור לכם למצוא את הדירה המושלמת עבורכם.

סינון – מה באמת חשוב?

דבר ראשון שמאוד חשוב זה סינון החיפוש שלכם על מנת שלא תגיעו לדירה שלא מתאימה לכם. יצא לנו כמה פעמים להגיע לדירה לא נוחה לדרך חיים שלנו. למשל, היו דירות שלא היו בהן שתי פינות עבודה נוחות, ומצאנו את עצמנו עם גב כואב בסוף היום.

אז איך אפשר להימנע מסיטואציות לא נעימות? הנה כמה דברים שצריך לקחת בחשבון, כאשר מבצעים סינון, על מנת למצוא את התוצאות הטובות ביותר.

סינון בסיסי:

  • ווי פיי (מומלץ לדבר עם המארח על מנת לוודא).
  • מטבח
  • מיזוג אוויר
  • פינת עבודה

תוספות לזוגות ❤️

  • הנכס כולו – עדיפות לדירות שהן לא יחידת דיור
  • שני חדרים לפחות

בדירות מושלמות יהיו את הדברים הבאים

    • מרפסת / גינה
    • נוף
    • חנייה צמודה
    • מכונת כביסה
 
אלו הם הסינונים שלנו, למען שהיה נוחה וכיפית בנוודות שלכם.

מתי מומלץ להזמין מקום?

אז אחרי שהבנו מה צריך לחפש, נעבור למתי צריך לעשות את זה. מהניסיון שלנו, לתכנן חודשיים קדימה היכן לגור זה הזמן המינימלי לעשות זאת מכיוון שאנחנו אנשים עובדים, לא נוכל להרשות לעצמנו להיות בלי משרד. התחושה הזו שיש איפה לגור בחודשיים קדימה מורידה הרבה מהמתח של המעברים הרבים שתעשו, ולזוגות שבינינו זה יוריד את המתח מהזוגיות ויעשה רק טוב ❤️

איפה מחפשים דירות?

אז עכשיו אנחנו יודעים מה לחפש, ומתי אז הגיע הזמן שנראה לכם איפה לדעתנו הכי כדאי לחפש.

למה Airbnb ?

מלונות לזמן ארוך זה פשוט יקר מדי.  לרוב מלונות מגיעים ללא מטבח, אז אם אתם בשלנים ורוצים להכין אוכל בעצמכם, לדעתנו מלונות פחות מתאימים לשהות של חודש ולא מתאימים לנווד דיגיטלי – לפחות זה המצב בארץ.

הכל תלוי בתקציב שלכם וכמה תרצו להשקיע על השכירות בחודש.

מהניסיון שלנו הפלטפורמה של AIRBNB היא מושלמת למצוא מקום למספר שבועות, לפעמים אפילו חודש-חודשיים. יותר ויותר אנשים מציעים חדרים ונכסים, ככה שהפלטפורמה הזאת גדלה כל הזמן ותמיד עוד דירות.

מה אנחנו עוד אוהבים ב Airbnb ?
קודם כל יש לכם קשר ישיר עם המארח עצמו ומה שזה אומר תוכלו ממש ליצור אינטרקציה ולגלות מקומות קסומים לטייל בהם באזור. לא פעם ולא פעמיים ממש ישבנו עם המארח שלנו לשיחה ואפילו העברנו ערב יחד – זה באמת מיוחד.

אם תגיעו לדירות בעלי מתחם משותף תוכלו להכיר חברים חדשים, מה שיאפשר לכם ליצור שיתופי פעולה שונים או אפילו סתם לסיים את היום עם חבר’ה טובים. אם אתם אוהבים מקומות שהם רק בבעלותכם תוכלו למצוא גם דירות כאלו ב Airbnb.

למה FaceBook

או יותר נכון קבוצות פייסבוק שמדברות על סאבלטים ואירוח לטווח קצר. יש הרבה מאוד קבוצות וכמעט לכל אזור בארץ או בחו”ל יש קבוצה שדרכה מפרסמים מארחים את הדירות שלהם ואתם תוכלו לפרסם מודעה משלכם שאתם מחפשים מקום אירוח. מה שחשוב במקרה הזה זה לייצר פוסט שמושך את העין עם תמונה או כיתוב בגדול ולפרסם את הצרכים שלכם. מה הצרכים שלכם אתם שואלים? אין בעיה גלגלו קצת למעלה ותסתכלו על הפרמטרים החשובים לסינון לנוווד הדיגיטלי (:

הנה קבוצות פייסבוק שאנחנו אוהבים לחפש בהם:

סאבלט שמירה על בתים בע״ח חיות

סאבלט בישראל sublet in israel

‏סאבלט בצפון‏

מאחלים לכולם נוודות נעימה והרבה בהצלחה בדרך!

כל טיול מוצלח מתחיל בתכנון נכון!

חפשו יעד או אטרקציה שבאלכם

אהבתם את הפוסט? שתפו לחברים

הדירה המושלמת לנווד הדיגיטלי

הדירה המושלמת לנווד הדיגיטלי

העתק קישור

Facebook
WhatsApp

Facebook

LinkedIn

Whatsapp

Email
LinkedIn
Telegram

Email

LinkedIN

LinkedIn

Telegram

גם באלך לטייל בעולם
ותוך כדיי לפתח
קריירה משגשגת?

גם באלך לטייל בעולם
ותוך כדי לפתח
קריירה משגשגת?

את הספר הזה כתבנו אחרי שנתיים וחצי בהן
ניוודנו בעולם תוך כדי פיתוח קריירה מצליחה.
בעזרת ניסיון וידע שרכשנו במהלך הדרך,
אנחנו יכולים לעזור לך להשיג זאת גם.