loader image

את המסלול  של נחל רחף הזה הכי טוב לעשות מוקדם בבוקר עקב עליה משופעת שתצטרכו לעשות. אם אתם לא עושים סנפלינג אז או שתלכו לחלק העליון שלו מחניון הלילה שם תוכלו לראות גבים או שתלכו לסוף שלו שם תוכלו למצוא מעיין שניתן להיכנס אליו. בחלק העליון יש הרבה צל ומאוד נעים גם ביום חם.

חובבי הסנפלינג:

לכל אותם אנשים שמעוניינים לעשות סנפלינג בים המלח נמליץ מאוד על חברת רדיוס. המדריכים מאוד נחמדים וייתנו לכם הרגשה הכי בטוחה שיש גם אם זו הפעם הראשונה שלכם. המסלול לא קשה כלל לאחר שמסיימים את העלייה. במהלך המסלול אתם תעברו בתוך מים אז יש להיערך בהתאם. בתוך המים הכוונה ממש שחייה ולכן לא מומלץ להביא חפצים שלא ישרדו את המסלול.

לאורך הנחל ילוו אתכם ציפורי מדבר שחורות וקטנות אבל לא פראייריות, שמרו על אוכל שלכם כי הן מאוד גרגרניות ואוהבות לחטוף ישר מהידיים, לא הייתם רוצים שכל האוכל שלכם יהיה מפוזר בכל מקום בנחל. מה שמוביל אותה לנקודה מאוד חשובה והיא הניקיון, בסך הכל המקום מאוד נקי ויש פח זבל ענק בכניסה לחניון ובכל זאת ממליצים לסחוב אתכם שקית קטנה שתשמש אתכם לדברים קטנים.

מה עוד אהבנו?

מאוד אהבנו את הצל והקרירות ליד הגבים מלאי המים שהגענו לשם בתחילת מאי. אכלנו שם ארוחת בוקר והיה לנו מאוד כיף. אהבנו מאוד את הנוף הייחודי ואת השיוף של הסלעים שנעשה על ידי הנחל כאשר הוא זורם במלוא עוצמתו בחורף.

ממליצים על נעליים נוחות או נעליים לטיפוס, כובע והרבה מים ביום חם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כל טיול מוצלח מתחיל בתכנון נכון!

חפשו יעד או אטרקציה שבאלכם

גם באלך לטייל בעולם
ותוך כדיי לפתח
קריירה משגשגת?

גם באלך לטייל בעולם
ותוך כדי לפתח
קריירה משגשגת?

את הספר הזה כתבנו אחרי שנתיים וחצי בהן
ניוודנו בעולם תוך כדי פיתוח קריירה מצליחה.
בעזרת ניסיון וידע שרכשנו במהלך הדרך,
אנחנו יכולים לעזור לך להשיג זאת גם.

אהבתם את הפוסט? שתפו לחברים

נחל רחף תחתון

נחל רחף תחתון – ים המלח ומדבר יהודה

העתק קישור

Facebook
WhatsApp

Facebook

LinkedIn

Whatsapp

Email
LinkedIn
Telegram

Email

LinkedIN

LinkedIn

Telegram