החלטתי לשים סוף לדילמה ולשתף איתך את האלמנטים שחייבים להיות באתר שלך כדי להפוך אותו לאתר מצליח שמושך אליו את הלקוחות הרלוונטים עבורך.
האתר איטי מדיי
בואו נודה באמת, אף אחד לא אוהב אתר איטי. כשאת נכנסת לאתר והוא לא עולה מה תעשי? כנראה שתעזבי ותחפשי אתר אחר בנישה שעניינה אותך. אותו דבר יקרה באתר שלך, אם את מוכרת בגדים והאתר שלך לא עולה, הגולשת תחפש את אותו פריט בחנות אינטרנטית אחרת- והנה הפסדת לקוחה פוטנציאלית. ולכן חשוב להפוך את האתר למהיר ובפוסט כאן אני מסבירה איך.
אין התמקדות נכונה על מילות מפתח
איך ימצאו אותך בגוגל אם את לא משתמשת במילות מפתח נכונות? אם את מוכרת מוצרי קוסמטיקה האתר שלך חייב לכלול בתוכו מילות מפתח כאלו שיהיו רלוונטיות לחיפוש של לקוחה בגוגל.
האתר לא מותאם לכל המכשירים
רב המשתמשים היום גולשים בטלפון מאשר במחשב, ולכן התוכן חייב להיות נגיש מכל המכשירים. זה מעולה שהתוכן נראה מושלם במחשב אבל אם מנסים לרכוש מוצר או לקרוא על שירות מסוים דרך טלפון והוא לא נגיש- אז המשתמש פשוט יעזוב את האתר.
האתר שלך לא מקצועי
כשאני אומרת אתר לא מקצועי אני מתכוונה למספר אלמנטים שהופכים אותו למקצועי: מיתוג, הצבעים, תמונות שהן וואוו, מסר ברור של האתר, זרימה בתוך האתר הגיוניות מרגע כניסה לאתר עד לרגע רכישה באתר.
אין לך מספיק תוכן באתר
זה מעולה שיש לך אתר יפה אבל אם אין בו תוכן זה לא שווה את זה. כמו שמשתמשים יכנסו לאתר כך הם גם יעזבו אותו במהירות. מומלץ לכלול בתוך האתר שלך גם בלוג, גלריה, אלמנט מסוים שיגרום למשתמש להישאר יותר זמן וגם למצוא אותך בגוגל.
אין נוכחות ברשתות חברתיות
זה נורא ואיום- אני תמיד מבהירה ללקוחות שלי: שהאתר לא יהיה שווה כלום אם הם לא ישווקו אותו. איך ידעו שיש לך מוצר מדהים או שירות מדהים אם את לא נוכחת ברשתות חברתיות? לפני שאת שוקלת להשקיע באתר את צריכה לקחת בחשבון שאת חייבת להשקיע גם בשיווק: קידום אורגני גוגל, קידום אורגני פייסבוק, קידום אורגני אינסטגרם- וכמובן גם כן קידומים ממומנים בכל אחת מהפלטפורמות.