-
מידע עדכני
אם באתר שלך יש כתבה עם מדריך של שנת 2016, כנראה הוא לא רלוונטי כבר. המידע צריך כל הזמן להתחדש.
אני אישית נוהגת לכתוב את הבלוג שלי ולא להציג את השנה והשעה שהתוכן נכתב זה טריק שאת יכולה לאמץ גם. -
הבנה מיידית במה את עוסקת
אף אחד לא צריך לנחש מה בדיוק את רוצה ממנו ומה מטרת האתר – לא בקטע רע. כבר בעמוד הראשון שהלקוח נכנס הוא צריך להבין מה בדיוק מטרת האתר, במה את עוסקת ומה הוא יקבל עוד אם הוא ימשיך לגלוש באתר שלך. מסר ברור שמשלב בתוכו את העיצוב הנכון ייצור גם כן חווית משתמש טובה יותר ויגרום למשתמשים להישאר הרבה יותר זמן באתר שלך.
-
ספקי ערך
ברגע שתספקי תוכן עם ערך הלקוחות / לידים ירצו לקבל את השירות שלך – לא לפחד "לעבוד" חינם. אם יש לך אתר תדמית בתחום עריכת דין, תעלי כתבות מאמרים בתחום שיעזרו ללקוחות פוטנציאליים והם כל כך ישמחו עלייך שהם ירצו לרכוש את השירות שלך.
-
קריאה לפעולה CALL TO ACTION
אולי שמעת את המשפט הזה הרבה פעמים ואני כאן להסביר לך מה זה אומר. האתר שלך צריך להניע לפעולה של: השארת פרטים, לשלוח הודעה בוואטסאפ, להתקשר, לרכוש מוצר ועוד הרבה פעולות שאפשר לעשות שיגידלו מעורבות באתר ואפילו מכירות. תשימי לב באתר שלי בכל מקום תמצאי כפתור "יצירת קשר" , "אני רוצה לעבוד איתך". אנשים צריכים שיגידו להם מה לעשות- וזה עובד אותו הדבר עם כל בן אדם. כשאני נכנסת לחנות אונליין ואני רוצה לרכוש שמלה ויש מבצע וכתוב "העתיקי קוד קופון" אני אעשה את זה. אז אחרי הסבר מפורט שכזה, הבנת קריאה לפעולה היא MUST!
-
הוכחה חברתית
בואי נדמיין שנייה יחד- הגעת למקום חדש ובאלך לנסות מסעדה כלשהי, על פי מה תקבעי שהיא טובה? על פי ביקורות.
תקראי קצת בפייסבוק, קצת בגוגל , תראי את הציון כמה מתוך כמה- כל זה יעזור לך לקבל החלטה אם המסעדה הזאת היא טובה או שכולם בורחים ממנה.אותו הדבר צריך לקרות באתר שלך – קרוסלה של לקוחות שעבדת איתם, חוות דעת של לקוחות כל זה מוכיח לי בתור לקוחה שאת טובה כי הרבה המליצו עלייך.
אז עכשיו אחרי שהבנת מה הדברים שחשובים שיהיו לך באתר, לכי תבחני את האתר שלך מחדש ותראי מה צריך לשפר בו על פי מה שכתבתי בפוסט הזה 🙂