fbpx
0
0

אפריל 3, 2022

Written by: Julia web design

5 דברים שכל אתר חייב שיהיה לו

הייתי רוצה שתעני לי בכנות, כמה פעמים יצא לך להגיע לאתר ומיד לצאת ממנו כי הבנת שהוא פשוט חסר תועלת עבורך, אין לו שום ערך ומידע רלוונטי- הוא איטי, לא ברור? אני בטוחה שלא מעט.

האמת אני יכולה להגדיר את עצמי כבן אדם "קצת" חסר סלבנות, אני יכולה לחכות כמה שניות ואם האתר לא עולה אני אצא ממנו אנסה להיכנס שוב ואם זה שוב קורה אני פשוט אחפש אתר אחר באותה נישה. אגלה לך סוד רובינו פועלים באותה צורה.

בואי נבין יחד מה גורם לאתר ליותר גרוע, ומה חייב שיהיה לך באתר כדי להפוך אותו למצטיין?

תוכן עניינים

  1. מידע עדכני 

    אם באתר שלך יש כתבה עם מדריך של שנת 2016, כנראה הוא לא רלוונטי כבר. המידע צריך כל הזמן להתחדש.
    אני אישית נוהגת לכתוב את הבלוג שלי ולא להציג את השנה והשעה שהתוכן נכתב זה טריק שאת יכולה לאמץ גם.

  2. הבנה מיידית במה את עוסקת

    אף אחד לא צריך לנחש מה בדיוק את רוצה ממנו ומה מטרת האתר – לא בקטע רע. כבר בעמוד הראשון שהלקוח נכנס הוא צריך להבין מה בדיוק מטרת האתר, במה את עוסקת ומה הוא יקבל עוד אם הוא ימשיך לגלוש באתר שלך.  מסר ברור שמשלב בתוכו את העיצוב הנכון ייצור גם כן חווית משתמש טובה יותר ויגרום למשתמשים להישאר הרבה יותר זמן באתר שלך.

  3. ספקי ערך

    ברגע שתספקי תוכן עם ערך הלקוחות / לידים ירצו לקבל את השירות שלך – לא לפחד "לעבוד" חינם. אם יש לך אתר תדמית בתחום עריכת דין, תעלי כתבות מאמרים בתחום שיעזרו ללקוחות פוטנציאליים והם כל כך ישמחו עלייך שהם ירצו לרכוש את השירות שלך.

  4. קריאה לפעולה CALL TO ACTION

    אולי שמעת את המשפט הזה הרבה פעמים ואני כאן להסביר לך מה זה אומר. האתר שלך צריך להניע לפעולה של: השארת פרטים, לשלוח הודעה בוואטסאפ, להתקשר, לרכוש מוצר ועוד הרבה פעולות שאפשר לעשות שיגידלו מעורבות באתר ואפילו מכירות. תשימי לב באתר שלי בכל מקום תמצאי כפתור "יצירת קשר" , "אני רוצה לעבוד איתך". אנשים צריכים שיגידו להם מה לעשות- וזה עובד אותו הדבר עם כל בן אדם. כשאני נכנסת לחנות אונליין ואני רוצה לרכוש שמלה ויש מבצע וכתוב "העתיקי קוד קופון" אני אעשה את זה. אז אחרי הסבר מפורט שכזה, הבנת קריאה לפעולה היא MUST!

  5. הוכחה חברתית

    בואי נדמיין שנייה יחד- הגעת למקום חדש ובאלך לנסות מסעדה כלשהי, על פי מה תקבעי שהיא טובה? על פי ביקורות.
    תקראי קצת בפייסבוק, קצת בגוגל , תראי את הציון כמה מתוך כמה- כל זה יעזור לך לקבל החלטה אם המסעדה הזאת היא טובה או שכולם בורחים ממנה.אותו הדבר צריך לקרות באתר שלך – קרוסלה של לקוחות שעבדת איתם, חוות דעת של לקוחות כל זה מוכיח לי בתור לקוחה שאת טובה כי הרבה המליצו עלייך.

אז עכשיו אחרי שהבנת מה הדברים שחשובים שיהיו לך באתר, לכי תבחני את האתר שלך מחדש ותראי מה צריך לשפר בו על פי מה שכתבתי בפוסט הזה 🙂

שיתוף:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

היי נעים להכיר, יוליה. 
אני אבנה עבורך אתר שיספר את הסיפור של העסק וימשוך אליך את הלקוחות המתאימים.

Subscribe

מידע שווה וטיפים בבניית אתרים
 בלחיצת כפתור!

עוד פוסטים שווים על בניית אתרים..

להתחיל פרויקט יחד!

טיפה פרטים, ואחזור אליך הכי מהר שאוכל.

Freestyle

ליווי אישי 1X1

רוצה לקבל הצעת מחיר? ניתן להשאיר פרטים כאן ותכף נדבר. 

Slowtravellers

Julia & Gideon - Experience Creators

Home Decor

home decor | style & more

Caramel studio

מקרמה | סריגה & ועוד

Andriana studio

צילום & ועוד

Face care by grace

טיפול פנים | טיפול בפיגמנטציה

Create with me

web design | ux & ui

Painting by Luna

קאנבס | פוסטרים | סטילס

Web design by Julia

בנייה ועיצוב אתרים | חנויות | דפי נחיתה

Ecard

חינם: תבנית של כרטיס ביקור דיגיטלי

לאחר השארת פרטים, אני מעבירה אותך לקישור בו ניתן להוריד את הקובץ!

Email Signature

חינם: חתימה מעוצבת ומקצועית
בפיגמה למייל

לאחר השארת פרטים, אני מעבירה אותך לקישור בו ניתן להוריד את הקובץ!

Checklist

חינם: צ׳קליסט לדף נחיתה
מצליח!

לאחר השארת פרטים, אני מעבירה אותך לקישור בו ניתן להוריד את הקובץ!

תודה, קיבלתי. שיהיה לך יום קסום

נצא לדרך?

טיפה פרטים, ונחזור אליך
הכי מהר שנוכל..

נצא לדרך?